Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Olga - 11 juni 2012 20:34

 Hej igen !!!

Jo jag glömde säga att från och med idag eller så var det igår. Jag startade bloggen den 4 juni en måndag.

Så då fyller min blogg en vecka idag grattis bloggen =))))))))). Grattis grattis GRATTIS.


          ja det var lite smielys hejdå , Olga            


 
Av Olga - 11 juni 2012 18:18

Hej !!!

Förlåt att jag inte har bloggat så mycket men nu kommer det ett inlägg med mycket.

Okej nu har jag precis kommit hem från stan jag gick med min kompis där och

jag har även varit på synsam. Det visar sig att jag är lite närsynt. Det betyder att jag ser dåligt på långt håll.

Så jag har fått låna hem några glasögon. Ja det var kanske inte så mycket att skriva om men det lät som det.


Det var allt nu ska jag visa pappa mina glasögon sen fortsätta med ett hus som jag bygger till min robot kommer nog ett inlägg om  den  sen hejdå , Olga   rolig smely va glasögo hajar ni fast ändå väldigt rolig hahahaha 

hejdå.   

J
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommna!

Jag heter Olga och är 12 år.
På denna här bloggen kommer jag skriva om mitt liv och om min ridnig.

Hopppas du gillar bloggen och kanske kommenterar lite :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vad för inlägg vill ni ha på bloggen
 häst
 bara djur
 smink och naglar
 det är bra som det är
 musik
 huundar
 katter
 dina djur

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards