Alla inlägg under juli 2012

Av Olga - 19 juli 2012 18:36

Hej.Jo jag glömde skriva att jag ska till mina farmor och farfar.För jag skrev att jag skulle åka till min farmor men det är farmor och farfar.Jag det var ett väldigt onödigt inlägg men jag vill ju inte glömma min farfar.Ps min mamma fyller år imorgon GRATTIS mamma :D.Ja det var detta hejdå / Olga ses om tio dagar.

Allmänt · J
Av Olga - 19 juli 2012 18:22

Hej<3.Idag ska jag åka iväg till min farmor i tio dagar.Så jag kommmer inte blogga någontig då i sånna fall typ ett inlägg.Jag kommer inte att blogga för att dem har inga datorer där men min storebror ska ta med sin dator men det är inte jätte bra teckning där och och nätvärket är nog inte så bra heller det var något sådant i alla fall.Ja då ses vi inte förren om tio dagar hejdå / Olga ;)

Allmänt · J
Av Olga - 13 juli 2012 21:36

Hej !!!Förlåt såååå himla mycket att jag inte har bloggat dem senaste dagarna.Men jag har haft fullt upp och jag orkar inte förklara allt.Men det kommer nog ett eller ibland två inlägg om dagen för jag vill inte sitta inne vid en dator hela dagen.Men imorgon så ska jag till min mormor och morfar och sova där till söndag.Så det kommer inget inlägg då a men nu kommer vi till biten med min omröstning.Jo den handlar om hur man gillar min blogg det finns lite olika alternativ t.ex Ja absolut .Vet inte. Kanske. Och jag hatar dig och din blogg.Jag tror att det är dem allternativen i alla fall så har 4:a personer röstat och dem som det är röster på är.Ja absolut kanske och jag hatar dig och din blogg och det gör mig lite ledsen när jag ser att någon röstar på jag hatar dig ochdin blogg :(. Men jag kan inte bli arg för jag valde själv och ha de alternativet som man kan rösta på så jag får ta mitt straff.Men i alla fall jag skulle vilja att den/dem som röstat på det skickar en kommentar och säger vad den/dem inte tycker om så att jag kan förbättra det. Jag kan ju inte förbättra något om jag inte vet vad det är jag ska förbättra.Ja det var det här inlägget. Ps mellanrummet vi en rad var inte meningen. Hejdå/ Olga :^)

Allmänt · J
Av Olga - 7 juli 2012 18:19

Hej !!!

Nu har min kompis Isabell åkt hem från mig.

Idag har jag ävem ridit islandshäst med min mamma det var vääääldigt kuuuuul     

jag berättar mer om det sen.

sen en stund efter det så åkte jag och mamma till solhaga och handlade blommor .

men det tog inte så lång tid som ni tror för vi skulle rida kl10 sen var vi klara typ lite över 11.

Sen var vi klara på solhaga typ kl 1.

ja det var detta inlägget.


vi ses / Olga hejdå   


Av Olga - 6 juli 2012 12:52

HEJ !!!Just nu tittar jag på TV det är svampbob fyrkant.Förlåt att jag inte bloggade igår im so sorry.Ja detta var det här inlägget skicka gärna en kommentar eller skicka en fråga.Vi ses / Olga ;D

Av Olga - 4 juli 2012 12:11

HEJ !!!Ni kanske märkte att jag bara gjorde ett inlägg igår.Men jag vill ju inte blogga hela sommaren och sitta inne vid internet när det är soligt ute.Ja idag ska jag inte göra något speciellt men jag kanske blir upptagen av att göra något hemma och därför inte blogga så mycket.Ja detta var alltvi ses / Olga :).

Av Olga - 3 juli 2012 15:30

HEJ !!!Just nu tittar jag på tv det är big time rush.Just det idag har jag inte sminkat mig så mycket bara liteÖgonskugga puder faundasion concealer och läppglans ja det var det. Detta var nog ett lite onödigt inlägg men ändå.Det var allt just nu vi ses / Olga hejdå :)

Av Olga - 2 juli 2012 19:44

Hej !!!

Idag har jag varit med min kompis Isabell och vi var på typ en " utflYkt" i tykapsgrottan  .

Det är lite svårt att förklara så ni får se själva om ni åker dit. A  men ialla fall anledningen till att den här rubriken heter smink är för att jag ska göra första smink inlägget idag. det kommer även komma en bild okej då börjar vi.

Här är bilden.  

Ja det var för att visa hur jag sminkat mig idag men nu ska säga märket och lite annat smink som jag har på mig som ni inte ser. Okej nu börjag vi.

En fauondashion från lumene köpt på Ålhens.

En concealer från viva la diva köpt på Åhlens.

Ett puder från lumene köptp på Åhlens.

En sigelögonskugga från pienne rene' köpt på parfymeri 1.

En ögonskuggspalett med fyra ögonskuggor från isadora köptp på lindex.

En annan ögonskuggspalett från isadora med tre  ögonskuggor köpt på Åhlens.

En annan ögonskuggspalett från viva la diva köpt på Åhlens.

En mascara från viva la diva köpt på Åhlens.

Ett läppglans från vet inte men köpt på hm.

Ett annat läppglans från pienne rene' nr 38 köpt på parfymri 1.

sista saken nu ett annat läppglans från pienne rene' nr 12 köpt på vet inte.

Jo jag hade läppglans på mig även om det inte ser ut så på bilden men det åkte av aja.

det var nog allt vi ses / Olga hejdå   




Presentation


Välkommna!

Jag heter Olga och är 12 år.
På denna här bloggen kommer jag skriva om mitt liv och om min ridnig.

Hopppas du gillar bloggen och kanske kommenterar lite :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vad för inlägg vill ni ha på bloggen
 häst
 bara djur
 smink och naglar
 det är bra som det är
 musik
 huundar
 katter
 dina djur

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards