Alla inlägg under september 2012

Av Olga - 22 september 2012 16:37

Hej !!!Förlåt att jag inte har bloggar på länge men jag har haft lite annat för mig.Just nu sitter jag och bloggar med en iPad i knät och är i Malmö hos min moster och hennes man deras son alltså min kusin bor också i Malmö fast han har en egen lägenhet men han ska va med oss nu ikväll.I Malmö har vi handlat lite nya kläder till mig och lite till dem andra i familjen också.Men jag hoppas att ni inte är arga på mig <3 <3 :) ;) ;D :D =) XD.Ja det var allt hej då / Olga =)

J
Av Olga - 8 september 2012 18:25

hallå allihopa   


jag och min kompis Isabell spelade ett dress up spel på en spel hemsida och såhär blev det.

 

Söt eller inte ??? Hennes huvud svävar ops   


ja det var allt hej då / Olga   





Av Olga - 8 september 2012 17:27

Hej


Just nu är jag med min kompis Isabell. Hon har också en blogg www.fotofun.bloggplatsen kolla gärna in den.

Här är bilder på några söta dockor som heter sweet lolita dolls   .

       

Visst är dem söta   .


Ja det var allt hej då / Olga    .

Av Olga - 5 september 2012 17:41

Hej   

just nu är jag jätte glad för en tjej som jag tittar på jätte mycket på you tube har skrivit till mig   .

Hon har skrivit en kommentar i mitt förra inlägg

Hon heter mislisibell på you tube. Jag älskar verkligen älskar hennes videor och det betyder så mycket för mig.

Ja jag kan inte beskriva mina känslor just nu och jag hoppas att hon fortsätter kolla på min blogg   .


ja det var allt nu ska jag duscha hejdå / Olga jag är jätte glad   jag skulle kunna ta alla glda smielyes som finnns och det fäcker åndå inte för och bevisa hur glad jag är ja men hejdå / Olga     .


Allmänt · J

Presentation


Välkommna!

Jag heter Olga och är 12 år.
På denna här bloggen kommer jag skriva om mitt liv och om min ridnig.

Hopppas du gillar bloggen och kanske kommenterar lite :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vad för inlägg vill ni ha på bloggen
 häst
 bara djur
 smink och naglar
 det är bra som det är
 musik
 huundar
 katter
 dina djur

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards