Alla inlägg under augusti 2013

Av Olga - 11 augusti 2013 18:20

hej!!!

jag vet att blogningen har varit super duper dålig nu under sommaren men jag har njutit av den det vet jag.

Nu är det tyvärr bara en vecka kvar   på sommarlovet.

Men denna veckan är en vecka som jag har sett fram emot hela sommarlovet. Nämligen ridläger   .

Ni hörde rätt imorgon börjar ridlägret och jag är super exalterad.

det börjar  08:30 på morognen och slutar 15:30 men dem öppnar kl 08:00 för dem som kommer tidigt.

man ska ha med sig följande

hjälm och spö

skyddsväst

ev badkläder

regnkläder

varm tröja

rejäl matsäck

mycket dryck

ett gott humör.

Vi kommer att pysslar, rida, ha teori och mycket mer under veckan.

Sista dagen ska vi ha en uppvisning för alla föräldrar och syskon och alla andra som vill komma och titta   .

lägret håller på från måndag till fredag.

sen på lördagen ska jag och mamma köpa ny skolväska till mig   .

Men här kommer en bild på den ponnyn/hästen som jag ska önska.

 

han heter Kalle   .

han har vuxit över gränsen till att vara en ponny men ändå inte tillräckligt för att vara en liten häst   .

Vet inte riktigt vilken ras han är men men...

Jag kommer försöka uppdatera varje dag om vad vi gjorde hopppas ni tycker det ska bli kul   .

Men det var nog detta inlägget så vi hörs hej då // Olga   .

  .

Presentation


Välkommna!

Jag heter Olga och är 12 år.
På denna här bloggen kommer jag skriva om mitt liv och om min ridnig.

Hopppas du gillar bloggen och kanske kommenterar lite :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vad för inlägg vill ni ha på bloggen
 häst
 bara djur
 smink och naglar
 det är bra som det är
 musik
 huundar
 katter
 dina djur

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards