Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Olga - 9 juni 2012 11:26

Hej igen !!!

Jo jag glömde säga att nu ska jag spela just dance   (det är ett spel till antiingen wii eller playstasion moove)

och vänta på att isabell ska svara på att det går och va eller inte.


Detta var nog ett lite onödigt inlägg men jaja. Hej då från Olga    

J
Av Olga - 9 juni 2012 11:05

Hej!!!

Jag är verkligen ledsen  för att jag inte bloggade igår. förlåt

men det var så här att min kompis ville va med mig igår sen skulle jag rida. Ja jag vet att jag skrev

teori men vi skulle bara träna sitsträning på en ponny som eter Jumbo barbackar igår jag travade barbacka

med bara en hand barbacka menas meds att rida utan sadel stigbyglar och sådant man har bara

två små handtag.Ja i alla fall sen skulle vi ju på middag direkt efter ridningen sen kom vi hem typ vid kl ett på natten.


 Ja det var allt hej då , Olga   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommna!

Jag heter Olga och är 12 år.
På denna här bloggen kommer jag skriva om mitt liv och om min ridnig.

Hopppas du gillar bloggen och kanske kommenterar lite :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vad för inlägg vill ni ha på bloggen
 häst
 bara djur
 smink och naglar
 det är bra som det är
 musik
 huundar
 katter
 dina djur

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards