Alla inlägg under november 2012

Av Olga - 30 november 2012 16:10

Hej!!Just nu gör jag inget peciellt men jag ska försöka få igång vår sega dator.Det kommer att ta typ hundra år. Men jag tänkte liksom att ni skulle få lite bilderOM det är möjligt att få igång datorn =P.Hejdå/Olga ^_^.

Av Olga - 26 november 2012 16:34

Hej!!!

Idag har jag varit med Isabell. Vi var med hennes mormor och morfar och gick i några affärer.

Här kommer bilder på vad vi köpte.

   

Ja det var det här vi köpte. Anledningen till att rubriken är Charlie biff rävis är för att vi har döpt räven till det  .

Vi delar på han jag och isabell alltså =D. Sen köpte vi vars ett litet gosedjur jag köpte hunden och Isabell tomten.

Sen halsbanden är humör halsband det ändrar färg beroende på vilket humör man är på   .

Ja det var allt / Olga vi ses hej då   .


Av Olga - 17 november 2012 17:23

Hej !!!

nu har jag haft dansuppvisning släkten är här nu så det kommer inga mer inlägg idag tror jag.

Ja men imorgon så är det öppet hus på ridskolan.

Jag ska dit med en kompis det är från kl 13:00-15:00   .

så då kommer det att bli super kul jag kommer att få träffa några av mina favosar   .


 

Ja men vi ses nog imorgon hejdå / Olga


  .

Av Olga - 16 november 2012 16:17

Hej.Sitter här och tittar på tv.Imorgon ska jag ha dansuppvisning sedan på söndag så är detöppet hus på ridskolan ska dit då ;D =P.ja det var väl det oc just det några i släkten ska komma på lördag och vissa ska sova över.Vi ska nämligen äta gås tillsammans och dem ska titta på dansuppvisningen så jag kommer nog inte blogga så mycket alls precis.Ja det var allt.Hej då / Olga.

Av Olga - 14 november 2012 18:05

Hej nu hade jag tänkt att göra dagens fast utan någon  video för det går typ inte på min dator men det får bli en rörlig bild istället   .


 

det kanske inte är en så rörlig bild men det ser ut som det

 

sen så har vi en bild på familjens katt maps det ser ut som om han tänker så här.

 tjenare läget hihi   sötis I love you Maps   .

ja men hej då


  / Olga.


Av Olga - 13 november 2012 18:46

  här kommer bilder på mina favorit ponnys och häst på ridskolan.



 

Här har vi uffe   .

 

Här har vi Kalle   .

 

En liten extra som jag inte nämde i det andra inlägget men här har vi Cinderella  .

 

Här har vi Archie   .


 

Här har vi Tarzan   sista ponnyn.

Här kommer den ända hästen.

 

Här har vi den största hästen på ridskolan men han blir ändå rädd lätt men ja han heter Weltruf   

jag vet att bilden är mindre än dem andra men det fick bli så   .

jag älskar er ni är dem jag kan tänka på när det känns jobbigt. Jag tycker så klart om alla ponnys och hästar men det här är mina favoriter   . I LOVE YOU

   

ja det var allt jag gillar själv den sista bilden jag skulle lagt upp dem båda bilderna på kärleksinlägget men det gick inte så bra   .

hej då / Olga    .

Djur · J · Ridnig :-)
Av Olga - 13 november 2012 13:21

Jag vet att man får tycka som man vill men tänk på att det kanske sårar hon/han som har bloggen det hände mig.

Allmänt · J
Av Olga - 12 november 2012 17:30

hej !!!

nu hade jag tänkt skriva vad som hände på ridningen förra veckan.

Jo det var såhär att jag red en ponny som heter Uffe   .

 

här har ni han jag hittade nämligen ingen annan bra bild så det fick bli denna    .

men ja så jag red han och just när jag travade ocgh skulle fatta galopp så ramlar jag av   .

Det var första gången jag trillade av men Uffe han fortsatte inte trava utan han stannade precis bredvid mig så snällt av han   .Ja det var det men jag satt up ändå och galopperade men vår ridlärare frågade ganska många frågor om hur jag mådde.

Ps jag har inte bara Archie som är min favorit ponny längre utan jag har ganska många jag kan skriva upp dem

Archie/ Kalle/ Uffe och Tarzan sen av dem stora hästarna är det Weltruf    .

men jag visar alla på bild i ett annat inlägg ja nu ska jag snart gå och byta om till ridkläder för kvällens ritt berättar nog om den imotgon. Ps: om du har några häst frågor skicka då en kommentar elller en fråga   .


ja det var allt hej då / Olga   .

Presentation


Välkommna!

Jag heter Olga och är 12 år.
På denna här bloggen kommer jag skriva om mitt liv och om min ridnig.

Hopppas du gillar bloggen och kanske kommenterar lite :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vad för inlägg vill ni ha på bloggen
 häst
 bara djur
 smink och naglar
 det är bra som det är
 musik
 huundar
 katter
 dina djur

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards