Alla inlägg under maj 2013

Av Olga - 16 maj 2013 19:38

HEJ

Idag hade jag tänkt att göra ett dagens inlägg   .


Dagens bild

 

Dagens låt

Jag vet att låten kanske är barnslig men jag tycker att kaninen är så gullig.

Ja då var dagens inlägg klart hej då vi ses / Olga   .

  .

Av Olga - 13 maj 2013 16:30

Hej

Idag ska jag rida       pusesn är till hästarna.

Det kommer bli jätte kul, vi ska ha allmänt idag och det betyder att min ridlärare får bestämma vad vi ska göra.

Och när hon får bestämma brukar det bli något som inehåller mycket galopp för hon vet att vi tycker det är kul.

Jag ska rida ponnyn Hampus idag han ser ut såhär

 

Han brukar va väldigt pigg på att galoppera, vilket bara är kul.

Men har har också en väldigt stark egen vilja som kan vara både bra och dåligt.

Jag ska rida om ca 2 timmar och 20 minuter.

Men jag hoppas ni har haft en bra helg och får en bra vecka så hörs vi i nästa inlägg hej då   .

  .

Av Olga - 7 maj 2013 18:23

HEJ!!!

Som ni ser så har jag annan färg på texten men jag gillar det och hoppas ni också gör det   .

Nu hade jag tänkt visa lite bonnies som jag har ritat idag till en tävling i msp magasinet med min kompis ellen fast hon köpte en egen tidning och jag en genen fast hon glömde sin tidning hemma hos mig   .

(Föresten heter jag olgafashion på msp).

Ja men här kommer bilderna på mina bonnies.

Ps jag blev mest nöjd med häst bonnien för björn bonnien ritade jag mest på slarv.

     

Det var mina bonnies det hoppas ni tyckte dem var fina   .

Ja men det var allt hej då / Olga   .



Av Olga - 5 maj 2013 13:45

hej! alla idag blir det en yt video

och sen en bild  

jag vet att jag har laggt upp bilden innan men den är ju så fin =)

/olga

Presentation


Välkommna!

Jag heter Olga och är 12 år.
På denna här bloggen kommer jag skriva om mitt liv och om min ridnig.

Hopppas du gillar bloggen och kanske kommenterar lite :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vad för inlägg vill ni ha på bloggen
 häst
 bara djur
 smink och naglar
 det är bra som det är
 musik
 huundar
 katter
 dina djur

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards