Alla inlägg under juni 2012

Av Olga - 30 juni 2012 17:36

Hej !!!

Idag hade jag tänkt försöka lägga upp ett video klipp från you tube och visa det för er okej då fösöker vi =).

Emm det gick visst inte så bra jag kom ihåg lite men sen var jag helt lost aja.

Men det klippet jag täkte visa er var................... Arvil lavigne- smile.

Men ni kan söka det klipppet på you tube eller gå in på min kompis Isabells blogg WWWfotofun.bloggplatsen.se

gå gärna in där   .

ja nu hade jag tänkt göra en ny kategori som heter smink       där ska jag försöka skrivas hur jag sminkat mig den dagen och vilket märke det är   . Ja det var allt senare imorgon eller ikväll så kommer ett lite sorgset inlägg  . Ja det var allt just nu vi ses / Olga. Hejdå    .

Allmänt · J
Av Olga - 27 juni 2012 15:02

HEJ !!! Jo det här är första gången jag bloggar från mobilen.Det funkar faktiskt. Men man kan inte ta smyelis. Så ja jag är jätte ledsen att jag inte bloggat men det har blivit lite bortglömt och svårt förlåt. Ja nu vet jag inte vad jag ska göra nu men ja hejdå / Olga :)

Allmänt · J
Av Olga - 21 juni 2012 20:11

Hej !!!

förlåt att texten är lite stor men det blev något fel med datorn. Ialla fall förlåt så himla mycket att jag inte har bloggat dem senaste typ två nästan tre dagarna . Nu kommer vi till förklaringarna ja förta dagen så glömde jag bara bort det. men sen andra dagen så ja jag får berätta mer om imorgon eller det går inte imorgon  för vi ska iväg och fira midsommar men det kommer mer på söndag eller lördag efrtermiddag för vi ska sova över där ja nu ska kjag äta kvällsmat så hejdå / Olga   .


Allmänt · J
Av Olga - 18 juni 2012 19:41

Hej !!!

Jus nu sitter jag och lyssnar på en låt som heter figt for this love med artisten cheryl cole den är braaaa.

 Iag så har jag gjort typ ingen ting men jaja detta var nog ett onödigt inlägg men ändå. Ja imorgon kanske jag ska åka till minä mormor och morfar så det blir nog inte så mycket bloggande imorgon i sonna fall.


Ja det var allt ses / Olga hejdå   ha det bra  .


J
Av Olga - 18 juni 2012 11:10

Hej !!!

Asså förlåt såååå himla mycket att jag inte har bloggat på typ tre dagar jag är så himla ledsen   .

Men det har varit såhär att. I fredags så hade vi skolavslutning. Sen efter det skulle vi åka

till några vi känner till kl 2. Sen efter det skulle vi på sdudentfest vi kom hem mitt i natten så det var fredagen det.

Sen i lördags jo först kulle jag rida igen sen åkte jag till ett utomhusbad med min kompis sen sov hon över hon stannade till kl 6 på söndagen sen hade min tvillingbror datorn hela tiden och nu är det idag.

Och jo anledningen till att jag inte bloggade i torsdags tror inte jag gjorde det men jag minns i alla fall inte

varför jag inte bloggade i torsdags.


Ja det var allt kommer nog några mer inlägg idag mvh / Olga hejdå      

Allmänt · J
Av Olga - 13 juni 2012 20:28

Hej !!!

Nu har jag ätit kvällsmat  . Mem våra förelderar är i Danmark eller dem är påväg hem med tåg men det var inte poängen. Utan det var att vi fick laga maten själva det blev spagetti och köttfärsås för pappa hade lagt köttfärs i kylskåpet och han sa att vi skulle använda den. Ja det var allt.


Hejdå / Olga  .

Vi ses imorgon  

J
Av Olga - 13 juni 2012 16:41

Hej !!!

Förlåt att jag inte bloggade igår. Jag skulle göra det när jag kom hem igår från att ha varit på stan med min mamma. men min dator laggade lite så det gick inte så jag fick vänta tills idag. Imorgon i skolan ska vi ha hemlig utflykt.

så jag vet inte vart vi ska men vi ska vara ute. och om ni vill veta vad vi köpte på stan så var min storebror med så vi handlade mest till han. Men vi köpte en locktång till mig för jag ska ha lockigt håt på fredag då vi slutar skolan och har sommarlov=). Ja det var allt häR kommer två fina sommar smielysar

    härliga va. ja men hejdå vi ses/ Olga  .

Allmänt · J
Av Olga - 11 juni 2012 20:34

 Hej igen !!!

Jo jag glömde säga att från och med idag eller så var det igår. Jag startade bloggen den 4 juni en måndag.

Så då fyller min blogg en vecka idag grattis bloggen =))))))))). Grattis grattis GRATTIS.


          ja det var lite smielys hejdå , Olga            


 

Presentation


Välkommna!

Jag heter Olga och är 12 år.
På denna här bloggen kommer jag skriva om mitt liv och om min ridnig.

Hopppas du gillar bloggen och kanske kommenterar lite :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vad för inlägg vill ni ha på bloggen
 häst
 bara djur
 smink och naglar
 det är bra som det är
 musik
 huundar
 katter
 dina djur

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards