Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Olga - 6 juni 2012 15:49

hej!!!

Ja nu sitter j/ jag här och väntar på att isabell ska svara på mitt sms

men kl är typ snart fyra så jag tror inte att det blir något med att va

så a jag gör inlägget på j/jag istället. Ja detta  kanske var ett  lite onödigt

inlägg men åndå ja nu ska jag titta på tv så vi ses från Olga.

Ps: detta inlägget gör jag lite dyster för att Isabell inte svarar. Hoppas du läser detta inlägget Isabell

aja vi ses hej då  jag är även lite trött  

J
Av Olga - 6 juni 2012 10:52

Hej!!!

Ja idag är det ju sveriges nationaldag  

Och det betyder ju att dem flesta i alla fall är lediga idag för att det är röd dag

idag.Och jag hoppas ju på att det går o va med min kompis Isabell idag men vi har ju läxor så jag vet

inte men vi har typ samma läxor så vi kan nog öva tillsammans. Vi ska nemligen ha redovisning på fredag

om historia som vi har arbetat om i skolan jag ska berätta om digerdöden  .

Men det går nog endå hoppas jag lite senare idag om det inte går och va så kommer det

nog ett inlägg på j/jag ja det var allt nu ska jag äta frukost.


vi ses hälsningar Olga hej då   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommna!

Jag heter Olga och är 12 år.
På denna här bloggen kommer jag skriva om mitt liv och om min ridnig.

Hopppas du gillar bloggen och kanske kommenterar lite :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vad för inlägg vill ni ha på bloggen
 häst
 bara djur
 smink och naglar
 det är bra som det är
 musik
 huundar
 katter
 dina djur

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards