Direktlänk till inlägg 12 september 2013

ridning

Av Olga - 12 september 2013 19:27

hej

Idag har jag ridit, det gjorde jag igår också   .

För nu mera rider jag torsdagar och onsdagar kl 15:45.

Igår red jag en ponny som heter Tarzan här kommer en blid på han.

 

Och idag red jag en ganska ny ponny som heter Shapalou hon är ganska stark men ändå väldigt snäll   .

Ska se om jag kan hitta en bild på henne.

   

hittade ingen bild på hela Shapelou men här är på ansiktet om man säger så.

Iallafall så red vi ut i skogen både idag och igår   .

Vi både travade, skrittade och galopperade i skogen det var jätte kul   .

Jag bara älskar att rida det är typ mitt liv   .

Men nästa vecka är det hoppning   .

Det gillar jag inte för jag är typ livrädd för att hoppa, jag tycker det är sååå läskigt   .

Men men............

Det var detta inlägget hoppas ni gillade det hej då / Olga.

Ps: kommentera gärna om ni vill veta mer oom någon häst jag skivit om innan eller i detta inlägget   .

Nu på riktigt hej då / Olga   .


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olga - 9 december 2013 18:16

Hej!!!!!!!!! Idag skriver jag mitt sista inlägg här på bloggen för jag har nämligen bestämt mig för att sluta blogga. Anledningen till de tär att jag är jätte dålig på att hålla uppe statistiken på inlägg och gör inlägg alldeles för  sällan. ...

Av Olga - 29 oktober 2013 21:17

hej!!! nu sittter jag här och snackar skype med isabell som har bloggen ( www.fotofun.bloggplatsen.se ) och Bettina som har bloggen ( www.bloggfreaken.bloggplatsen.se ). Det är så roligt att snacka med dem så man dör   . Vi har snackat i 2 timmar...

Av Olga - 26 oktober 2013 12:31


Hej!!! jag vet att bloggen har varit dåligt uppdaterad men nu när jag går i sexan är det mycket läxor det är också  kompisar ridningen och som tar upp mycket tid nu så bloggen har bara trillat bort   . Men iallafall idag ska det handla om två saker...

Av Olga - 8 oktober 2013 18:29


Hej!!! I detta inlägget vill jag bara säga grattis på födelsedagen till min bästa kompis Isabell som har bloggen  www.fotofun.bloggplatsen.se kolla in hennes blogg annars.... Så GRATTIS så mycket på födelsedagen Isabell jag hoppas du har haft e...

Av Olga - 7 oktober 2013 15:33

Hej!! Idag hade jag tänkt skriva ett inlägg om vad folk tycker om att jag rider. Jag har fått ganska mycket kommentarer alltså i verkligheten av vissa människor. Det är t.ex du kommer tappa intresset för ridning snart. Och att hut kan du t...

Presentation


Välkommna!

Jag heter Olga och är 12 år.
På denna här bloggen kommer jag skriva om mitt liv och om min ridnig.

Hopppas du gillar bloggen och kanske kommenterar lite :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vad för inlägg vill ni ha på bloggen
 häst
 bara djur
 smink och naglar
 det är bra som det är
 musik
 huundar
 katter
 dina djur

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards