Direktlänk till inlägg 2 september 2013

...........

Av Olga - 2 september 2013 09:12

hej

jag vet att jag lovade er att blogga under ridlägret och berätta vad vi hade gjort under dagarna

men tro mig jag har mina skäl att inte ha bloggat.

Jag mådde uselt dem dagarna under lägret jag var bokstavligt talat ledsen hela tiden   .

Men sen var det en dag jag tänkte blogga men då åskade det och bullrade jätte mycket här

så vi blev tvugna att atänga av all ström och internet   .

Och anledningen till att jag inte har bloggat efter är för att nu har skolan varit i ca två veckor

och jag har börjat i sexan och det är första året med betyg och alla nya ämnen som

hemkunskap,bild,franska och lite annat.

Så skolan tar helt enkelt upp för mycket tid men ska försöka blogga ibland men jag lovar er att det kommer nog va med

jämna mellanrum.

Men senare idag hade jag tänkt lägga upp en video där jag pratar lite mer så den får ni inte missa   .

Men det var nog allt ska bara bjuda på en bild innan jag går.

 

Ps ni förstår inte hur mycket jag vill ha en Husky just nu jag vill ha en så mycket så att jag dör     .

Men hej då sköt om er så ses vi snart // Olga   .

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olga - 9 december 2013 18:16

Hej!!!!!!!!! Idag skriver jag mitt sista inlägg här på bloggen för jag har nämligen bestämt mig för att sluta blogga. Anledningen till de tär att jag är jätte dålig på att hålla uppe statistiken på inlägg och gör inlägg alldeles för  sällan. ...

Av Olga - 29 oktober 2013 21:17

hej!!! nu sittter jag här och snackar skype med isabell som har bloggen ( www.fotofun.bloggplatsen.se ) och Bettina som har bloggen ( www.bloggfreaken.bloggplatsen.se ). Det är så roligt att snacka med dem så man dör   . Vi har snackat i 2 timmar...

Av Olga - 26 oktober 2013 12:31


Hej!!! jag vet att bloggen har varit dåligt uppdaterad men nu när jag går i sexan är det mycket läxor det är också  kompisar ridningen och som tar upp mycket tid nu så bloggen har bara trillat bort   . Men iallafall idag ska det handla om två saker...

Av Olga - 8 oktober 2013 18:29


Hej!!! I detta inlägget vill jag bara säga grattis på födelsedagen till min bästa kompis Isabell som har bloggen  www.fotofun.bloggplatsen.se kolla in hennes blogg annars.... Så GRATTIS så mycket på födelsedagen Isabell jag hoppas du har haft e...

Av Olga - 7 oktober 2013 15:33

Hej!! Idag hade jag tänkt skriva ett inlägg om vad folk tycker om att jag rider. Jag har fått ganska mycket kommentarer alltså i verkligheten av vissa människor. Det är t.ex du kommer tappa intresset för ridning snart. Och att hut kan du t...

Presentation


Välkommna!

Jag heter Olga och är 12 år.
På denna här bloggen kommer jag skriva om mitt liv och om min ridnig.

Hopppas du gillar bloggen och kanske kommenterar lite :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vad för inlägg vill ni ha på bloggen
 häst
 bara djur
 smink och naglar
 det är bra som det är
 musik
 huundar
 katter
 dina djur

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards