Alla inlägg under augusti 2012

Av Olga - 27 augusti 2012 20:29

Hej och förlåt att jag inte har bloggat dem senaste dagarn. Men skolan har precis börjat och så. Och jag mste komma in i att vara i skolan och inte att det är sommarlov. Så när jag har kommit in i det så ska jag blogga lite mer än vad jag gör nu. Plus får vi läxor denna veckan sen har jag varit med kompisar och lite så. Jo sen så började ridningen i fredags :-) men jag berättar om det sen. Ps jag ska åka till min farmor och farfar nu i helgen så det kommer inte bli något bloggande då.Ja det var allt hejdå // Olga ;-)

Av Olga - 19 augusti 2012 07:57

Hej <3Ledsen att jag inte har bloggat på länge.Men nu är det dem sista dagarna på sommarlovet och jag vill njuta av dem :).Och sen nu i helgen har jag varit på kålmorden och det var väldigt kul ;-D.Jag såg en massa fantastiska djur t.ex som snöleoparder/ tigrar/ zebror/ noshörningar och elefanter m.m därtill.Sen bodde vi på deras hotel vildmarkshotelet där hade dom lite bad och spa men vi badade bara.Sen åkte vi safarin det är som att man åker en linbana och sen nedanför en så var där en massas djur t.ex som Lejon/ Giraffer och m.mDet var väldigt kul ;-).Men det roligaste på kålmorden var nog att åka safarin/ delfinshowen och att se alla djuren :-).Vi gick på ganska många shower men jag orkar inte berätta alla ;-).Jag tog välldigt många bilder med min telefon och jag vet inte hur man gör för att ladda ner dem till inlägget så ledsen men ni får bli utan bilder ni går förestella er allt som jag har berättat i fantasin.Just det jag glömde säga att jag åkte deras berg och dhalbanan ( stavning ) den hette delfi expressen den var kort men rolig :-). Ja det var nog allt hejdå / Olga :-) <3 ;-) just det kommer inga inlägg förren skolan börjar och jag vill verkligen njuta av dem sista dagarna hejdå ;-).

Av Olga - 9 augusti 2012 10:53

Hej <3idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag.Men nu ska jag komma till varför rubriken heter som den heter.Jo om ni ställer tillräckligt många frågor så kommer jag ha en frågestund på bloggen där jag kommer att svara på era frågor i ett inlägg men det är bara om ni ställer tillräckligt många frågor.Jag kommer även att svara på era frågor som vanligt med ;).Ja det var detta inlägget.Vi ses // Olga ;).

Av Olga - 6 augusti 2012 21:18

Hej <3.Fölåt att jag inte har bloggat på längre än planerat.Men jag var ju hos min farmor och farfar i nio dagar.Sen var jag hemma en dag men då var jag med en komis som heter Isabell.Sen var jag tvungen att packa till nästa dag för jag har varit på ridläger i fem dagar det har jag glömt och sägamen jag berättar mer om det sen i nästa inlägg.Ja sen var det helg och då var ridlägret slut :(.Och så åkte vi ner till min farmor och farfar igen.Sen idag var jag med en annan kompis som inte är Isabell.Och imorgon ska jag då va med Isabell :).Så vi hörs när vi råkas ställ gärna en kommentar eller skicka en fråga hejdå hälsningar Olga ;D.

Presentation


Välkommna!

Jag heter Olga och är 12 år.
På denna här bloggen kommer jag skriva om mitt liv och om min ridnig.

Hopppas du gillar bloggen och kanske kommenterar lite :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vad för inlägg vill ni ha på bloggen
 häst
 bara djur
 smink och naglar
 det är bra som det är
 musik
 huundar
 katter
 dina djur

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards