Alla inlägg den 29 oktober 2013

Av Olga - 29 oktober 2013 21:17

hej!!!


nu sittter jag här och snackar skype med isabell som har bloggen ( www.fotofun.bloggplatsen.se ) och Bettina som har bloggen ( www.bloggfreaken.bloggplatsen.se ).

Det är så roligt att snacka med dem så man dör   . Vi har snackat i 2 timmar nu LOL.

Isabell skulle skriva ett inlägg på sin blogg och bad mig att också göra det så att hon inte skulle bli ensam om att skriva ett litet inlägg   .

Så jag vet egentligen inte vad jag ska skriva om i detta inlägget xD.

kan bjuda på några fina bilder med mig och Kalle. Åååååååååå jag saknar Kalle så mycket nu så att jag dööööör   .

Nästa helg är det halloween läger och då hoppas jag på att få ha Kalle   .

               

dem första är suddiga jag vet men dem betyder ändå mycket för mig   .

Jag har aldrig känt såhär men jag tror faktiskt att jag älskar Kalle lite fånigt tycker nog vissa men det är sant.

I LOVE YOU WHIT MY WHOLE HEART KALLE YOU HAVE A SPECIALL PLACE IN IT   .

Presentation


Välkommna!

Jag heter Olga och är 12 år.
På denna här bloggen kommer jag skriva om mitt liv och om min ridnig.

Hopppas du gillar bloggen och kanske kommenterar lite :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vad för inlägg vill ni ha på bloggen
 häst
 bara djur
 smink och naglar
 det är bra som det är
 musik
 huundar
 katter
 dina djur

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards