Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av Olga - 3 oktober 2013 17:49

Hej!!!!


Idag har jag ridit och det gjorde jag igår med. Igår red jag cinderella och idag red jag Gullan   .

kommer bild på dem högst upp är Cinderella och sen är det Gullan längst ner.

 

hittade tyvärr ingen bild på Gullan    men när jag är där på onsdag nästa vecka ska jag ta en bild på henne   .

Vi hade dressyr både idag och igår   . Dressyr är min favvo gren så därför var det extra roligt   .

Vi övade på sitsen idag och igår och att rida utan stigbyglar ( dem man har fötterna i för dem som inte vet det )

i skritt trav och galopp.

Det var dagens inlägg imorgon kommer också ett inlägg ha det bra tills dess hej då så länge / Olga   .

  .


Presentation


Välkommna!

Jag heter Olga och är 12 år.
På denna här bloggen kommer jag skriva om mitt liv och om min ridnig.

Hopppas du gillar bloggen och kanske kommenterar lite :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vad för inlägg vill ni ha på bloggen
 häst
 bara djur
 smink och naglar
 det är bra som det är
 musik
 huundar
 katter
 dina djur

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards