Alla inlägg den 28 april 2013

Av Olga - 28 april 2013 12:10

Hej

förlåt för dålig uppdatering igår men jag hade en kompis här som stannade typ hela dagen.

Jo såhär va det hon kom och då körde hennes pappa ner oss til stan sen gick vi i lite affärer sen kollade vi på Yohio för han kom till vår stad igår   .

men han sjöng bara två låtar sen var det typ en tvåtimmars lång kö för autografer och vi pallade inte stå i en kö i tvåtimmar.

Så sen gick vi mer på stan och jag shoppade lite grejer   .

sen  kom vi hem och hade jätte roligt på studsmattan och gjorde lite annat sen åt hon hos oss sen åkte hon hem och då var klockan tio på kvällen.

Sen efter det såg jag på en film sen somnade jag så jag hann inte med bloggen igår.

Men bara för att jag tittade på Yohio igår så kommer dem låtarna som han sjön igår nu.

ja det var dem låtarna hej då / olga vi ses   .

Presentation


Välkommna!

Jag heter Olga och är 12 år.
På denna här bloggen kommer jag skriva om mitt liv och om min ridnig.

Hopppas du gillar bloggen och kanske kommenterar lite :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vad för inlägg vill ni ha på bloggen
 häst
 bara djur
 smink och naglar
 det är bra som det är
 musik
 huundar
 katter
 dina djur

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards