Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Olga - 24 oktober 2012 17:12

Hej !!!!!!!

Nu hade jag tänkt att göra kärleksinlägget   .

Jo det är såhär att lilla Olga har gått o blivit kär i en kille i hennes skola   .

han går i en klass högre än mig alltså i 6:an och inte i samma klassrum heller men han är sååååå söt      .

Jag skulle ladda upp en blid men jag har glömt hu man gör hihi  .

Men ja den här killen är i alla fall väldigt söt men jag tänker inte säga hanns namn för min kompis läser denna bloggen och hon kommer att ta reda på vem han är men ja nu kommer ganska många LOVE smielys.

                              det finns vissa smielys där dem pussas men jag tyckte att det blev lite väl mycket.


ja nu vat ni vad kärleksinlägget handlade om hej då / Olga   .

Presentation


Välkommna!

Jag heter Olga och är 12 år.
På denna här bloggen kommer jag skriva om mitt liv och om min ridnig.

Hopppas du gillar bloggen och kanske kommenterar lite :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vad för inlägg vill ni ha på bloggen
 häst
 bara djur
 smink och naglar
 det är bra som det är
 musik
 huundar
 katter
 dina djur

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards